Ei suju multa palmikkosukkien teko :( olen löytäny jonku Novitan ohjeen ja no ymmärrän kyllä ohjeet jne...

Aluksi ihan innoissani kudoin sukanvartta ja no reilusti ennen kantapohjan tekoa huomasin että aika alussa oli joku ihan pieni häsmänkäikkä ja purkasin koko sukan koska olen sellainen että pieniki "vika" haittaa minua...

no sitten kudoin sukan vartta noin 30cm ja alotin kantapään ja kesken kantapäätä huomasin että se yks palmikko ei tulekkaan siihen kohtaan mihin halusin että tulee... ja taas koko sukka meni purkuun.

Kolmannella kerralla päätin että nyt onnistuu ja tein varren valmiiksi ja ihan koko kantapään ja sitte huomasin etten ihan vissiin tajunnukkaan ohjetta ja ku siinä aikani vekslasin niin tippu yks silmukka ja ku en osannu nostaa sitä ku siinä oli semmonen hieno reikäkohta jne... no ja taas purkuun meni koko sukka.

Nyt olen jo kahesti yrittäny alottaa ja enää ei inspistä löydy :(:(:( voi että kyllä kyrsii ku olen tässä jo 2 päivää yrittäny ja yrittäny, argh!!! Meni niin hermot että aloin sit kutoon hahtuvapöksyjä... dääääm... mutta ei aina voi onnistua, ootan että uus inspis iskee ja sit teen vaikka väkisin ainaki yhen palmikkosukan valmiiksi, nih.