on nyt päättynyt Pennin kanssa ja tosi hyvin meni... viimeinen temppurata tehtiin ihan ilman hihnaa ja oli kyl niin mallikelponen koiruli mulla että <3 Nyt sitten odotellaan että ensi viikolla jatkuu pentukurssi 2. ja sitten odotellaan alkavaksi myös pentuagility.
Pentukurssin jälkeen kävästiin kasvattajalla kun Pennin sisko ja siskopuoli oli sielä kylässä... ja samalla tuli muistutus että huomenna on Pennin kanssa meno yksiin geenitutkimuksiin, verikoe otetaan.

Kommentit