Ihan pakko kirjoittaa ylös elämäni törkein autokauppa:

No aamulla veimme lapset mummolaan ja läksimme mieheni ja tuttavapariskunnan kanssa kiertelemään autokauppoja Ouluun. Me tarvimma tila-auton, nykyiseen farkkuautoon ei mahdu takapenkille kuin 2 turvaistuinta.

Siinä käytyämme parissa liikkeessä koeajoilla jnejne tuli vastaan eräs auto joka olisi löytynyt Rintajoupilta, tai sieltä olisi löytynyt sen auton malli mitä ajattelimma mutta bensa versiona, me haetaan diesel autoa. Pääsimme sinne joupille ja kyselimmä että onko sitä autoa, no se oli juuri sillä hetkellä koeajolla.

Me kiersimmä ja hyörimmä ja pyörimmä kunnes löysimme toisen mahdollisen ihan hyvän tila-auton, siinä sitä tutkaillessa mieheni meni kysymään siltä myyjältä että pääsisimmekö koeajolle. Myyjä sanoi siihen että ei käy, ette pääse ja me oltiin ihan a. moilasina että mitä, miksi ei? Onko auto jo varattu jollekkin... Lopulta se äijä sano että ei tänne milleen huviajeluille tulla ja että kyllä se pitäisi olla ihan kauppamielessä jos koeajolle tekee mieli. Silloin kilahti, mie tokasin että no saa niitä autoja muistakin liikkeistä ja olimme lähössä pois kun tämä äijä alko huuteleen että no käykää sitten sielä ajolla... No eihän me todellakaan enää tuon jälkeen minnekkään ajolle lähetty kun myyjä oli suorastaan vittupää. Lopulta se äijä alkoi huutelemaan että meidän asenteessa on joku vika.

Noh, palautetta on laitettu eteenpäin ja maanantaina otetaan varmaan yhteyttä isompaan jehuun siinä liikkeessä. Se oli ihan kauhee nöyryytystä, asiakkaita oli talo täynnä. Autolla oli hintaa reilu 20 000€, annoin palautetta liikkeeseen että onko myyjällä asenneongelma vai pitääkö auto tosiaan ostaa ilman sen kummempia koeajoja. Ja että miten he "valitsevat" kelle auton myyvät, ulkonäön perusteellako?

Mehän ei olla kuin reilu 20kymppisiä ja kun meitä oli semmoinen 4:n hengen lauma niin oli kyllä aika... miten sen sanoisi, alentavaa se palvelu. Meidän kait olisi pitäny laittaa puvut päälle ja olisikohan ollu apua jos meillä olisi ollut meidän lapset mukana... Ihme ukko, täys kusipää.

Voin sanoa että auto jäi kauppaan ja mitään ei tulla Rintajoupilta ikinä ostamaankaan, ainaki ennenkuin se ukko on potkittu pois.

 

Valitus numero 2:

Miksi ruokakaupoissa pitää olla leluhyllyjä? Ja miksi ne leluhyllyt pitää laittaa lasten ruokien lähelle?? Minusta ei todellakaan ole mukavaa joka ikinen kerta kun kaupassa käydään kun esikoinen reilu 2v huomaa ne lelut niin voi jumala mikä huuto ja mökä se aina on kun niitä leluja ei saakkaan mukaan. Ruokakauppojen lelut ei muutenkaan ole mitään laadukkaita leluja niin minusta olisi parempi poistaa ne turhanpäiväset romut ruokakaupoista jotta vanhemmat saavat käydä suht rauhallisin mielin RUOKAkaupassa, onhan noita erikseen LELUkauppoja... että ärsyttää!!!