Eilisen reilun 700kilometrin kanihakureissun jälkeen ajattelin että on sitä ihminen hullu Noo tuosta kyllä reipas satakilsaa oli navigaattorin vika joka ohjas meidät päin prinkkalaa... Tässä kuitenkin kuvat minun kaneista (joita on nyt 9kpl)

Kaikilla kaneilla on viralliset nimet mutta en ala niitä tänne nyt rustaamaan vaan kirjotan heiän kotinimet. Enempää en tänne ala kaneista kirjottamaan mutta jos kiinnostaa niin :

http://jonnankanila.nettisivu.org/

 

KÄÄPIÖLUPAT:                                                    

RUU

GLORIA

 

TEDDYLUPAT:

RIMLY

SAGA

STAR

 

RANSKANLUPAT:

ELMERI

IINA

NUUSKU

 

KÄÄPIÖJÄNIS:

BIIRKA

 

ja lopuksi vielä se kaverin poikanen (joka syntyi melkein samaan aikaan kuin meidän vauva) (toinen niistä elävistä poikasista lopulta kuoli) joka on lähtenyt jo maailmalle mutta eleli minun kanilassa: